Sıkça Sorulan Sorular

Aşağıda Case II ile ilgili sıkça sorulan soruları ve yanıtlarını bulabilirsiniz. Daha fazla bilgiye ihtiyaç duyarsanız bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

Siparişler ve Teslimat

Siparişiniz onaylandıktan sonra, size gönderilen e-posta veya SMS’teki takip numarası ile kargonuzu kolayca takip edebilirsiniz.
Siparişleriniz, ödeme onayından sonra 1-3 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Teslimat süresi, bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
Tüm gönderilerimiz anlaşmalı SENDEO (Kolay Gelsin) ve ARAS KARGO firmaları aracılığıyla güvenli bir şekilde teslim edilir.

İade ve Değişim

Ürünlerimizi teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde iade edebilirsiniz. İade edilecek ürünlerin kullanılmamış, Etiketleri çıkarılmamış (Bu kart çıkarıldığı taktirde iade yapılamaz kartı kesinlikle çıkarılmamalıdır) ve Herhangi bir leke, kimyasal ve parfüm sıkılmamış olmalıdır. Sizin için özenle paketleyerek gönderdiğimiz ürünlerimizi aynı şekilde sizinde özenle, temiz, zarar görmeyecek şekilde paketlemenizi gerekmektedir. İadeler Aras Kargo ile 2435454550943 numaralı kod ile yapılmaktadır.
İade işlemini başlatmak için iade talep formu doldurabilir veya bize e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.
Ürün değişimi yapılmamaktadır, ancak dilediğiniz ürünü iade ederek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
Kusurlu ürünler haricinde kargo ücreti iadelerde göndericiye aittir. İade tutarı ödenirken, ürün bedeli üzerinden 150₺ kargo hizmet bedeli kesintisi yapılarak iade sağlanmaktadır.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR